לפני הכל, Highver הינה מערכת לניהול משימות קלה ופשוטה לניהול. הוספה, עריכה ותעדוף קל לכל משימות ה-SEO שלכם. המערכת הינה ממוקדת לתחום הקידום האורגני בגוגל ולכן ישנן משימות מערכת מובנות לכל סוג אתר שתרצו לקדם בעזרת המערכת.
כל המשימות שלכם בתצוגה קלה יותר לתפעול ועבודה שוטפת, תצוגת Kanban, לוח שעם קל לעבודה של "Drag and Drop" בקלות.
משום שהמערכת הינה ממוקדת לעולם ה-SEO, אפשר ורצוי לעקוב אחרי הביטויים אותם אתם הייתם רוצים לקדם בגוגל, המעקב מגיע עם בדיקה לשינויים יומיים, שבועיים וחודשיים.
על מנת למנוע קידום של עמוד לא רלוונטי בתוצאות החיפוש מהאתר שלך, רצוי להגדיר את העמוד הרצוי לקידום ולעקוב אחר הנורה המתאימה (אור ירוק – העמוד הנכון מתקדם, אור אדום – העמוד הלא נכון מתקדם).
על מנת לדעת אילו ביטויים יכולים להביא לנו את הטראפיק הנכון באתר שלנו, אפשר לבצע מחקר מילות מפתח בהייבר ויותר מזה, אף לשתף אותו עם הלקוח / בעל האתר על מנת להגיע להסכמה הדדית על אילו ביטויים נרצה להתקדם בגוגל
תצוגה של נתונים מתוך גוגל אנליטיקס (גם חשבונות של אנליטיקס 4), נתונים חשובים של כניסות, סשנים, צפיות, בדיקות מקורות הגעה ועוד.
מעקב אחרי קישורים נכנסים שתעלו למערכת, כל 24 שעות בדיקה מצד Highver למען וודאות הקישורים.
תצוגה של נתונים מתוך Google Search Console (קונסולת החיפוש), חשיפות / הופעות / מיקומים והקלקות.
אחד הדברים החשובים ביותר שיש בתהליך ה-SEO, הינו המעקב ובקרה על כל דירוג שיש לנו בתוצאות. לכל משימה שתבצעו – המערכת תזכור ותעזור לכם להבין מה בדיוק נעשה בהתאם לשינויים בדירוגים של הביטויים החשובים שלכם, ביטויי המטרה.
אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה לא בסדר עם האתר שלכם ברמה הטכנית והוויזואלית בעיניי גוגל (Onsite) תריצו סריקה ותדעו בדיוק מה חסר ומה מעכב את תהליך ה-SEO שלכם.
בכל פעם שאנחנו מדברים על תהליכי עבודה – אנחנו מבינים כמה חשוב להבין מהן אבני הדרך שלנו בתהליך. כל עוד אתם תתמידו בלכתוב כל משימה שעשיתם למען תהליך ה-SEO, תוכלו לראות את זה לאחר מכן בטאב הייעודי שנקרא "ציר זמן".
ציר הזמן שלנו יראה לכם בכל חודש, מה בדיוק עשיתם ובאיזה תאריך סיימתם את המשימה הנ"ל. דרך מעולה לעקוב אחר אבני הדרך שלכם ב-SEO.
אם יש משהו חשוב מאוד בפרויקט, זה יכולות השיתוף שלנו עם הלקוח או עם העובדים שלנו, לדעת שכולנו רואים את אותם הנתונים ויותר מזה, עובדים כצוות למען אותה מטרה.
במערכת אפשר ליצור שיתוף להצגה בלבד (למשל כמו ללקוחות המקדם) או לשיתוף לעריכה (למשל כמו בעבודה בצוות או עם פרילנסרים / יועצים חיצוניים).
עבודה נכונה היא עבודה בצוות, ויותר מזה, משימות צריכות להיות מחולקות נכון בין חברי הצוות שלכם, יצרתם משימה? האצילו את הסמכות לחבר אחר והוא יקבל מייל שיש לו משימה חדשה לביצוע.
לפעמים משימה לא נסגרת ב"בוצעה" אלא יש כמה שאלות או הערות לגביה, ולכן, הוספנו גם מערכת תגובות שיהיה אפשר להתכתב או להגיב על משימה כזו או אחרת בתוך המערכת. גם לשותפי עריכה וגם לשותפי תצוגה בלבד.
אם יש משהו שכל אחד רוצה בכלי ניהול משימות, זה לדעת לייצר לעצמו את תהליך העבודה משל עצמו, ב-Highver אפשר לייצר תבניות אישית למשימות כך שכל פרויקט שתתחילו, יהיה בהתאם למה שאתם רגילים וצריכים בהתאם לפרויקט החדש.
על מנת לדאוג שאתם תמיד בתוך התהליך, אנחנו כאן להזכיר לכם כמה משימות יש לכם. משימות לכל האתר או משימות לעמוד ספציפי. משימות חד פעמיות או משימות מחזוריות (כל שבוע / חודש ואף משימה שנתית)
ללא צורך בכרטיס אשראי
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ