כלי מחקר מילות מפתח ברמה המדויקת לקידום אורגני בגוגל

בשביל להכיר את קהל היעד שלכם, צריך לדעת לחקור בצורה נכונה וממוקדת למטרה, מחקרי המילים של Highver לא רק מחפשים את הביטוי אלא אפשר גם לבצע מחקרים ממוקדים יותר עם ביטויים נישתיים בתוך המחקר עצמו ויותר מזה, אפשר לשתף את הלקוח שלכם על מנת שיסמן לכם כבר מעכשיו, מה חשוב לו יותר ומה חשוב לו פחות. 

הכל כדי שבאמת תדעו שכל מה שעשיתם, באמת עובד!

בואו לבדוק את מיקום האתר שלכם ולקבל משימות לקידום!

ללא צורך בכרטיס אשראי

מהי בעצם HIGHVER?​

Highver היא מערכת ניהול משימות ייעודית לתחום ה-SEO

שעוזרת לך לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם לבדוק אם זה עובד!

מחירי החבילות

B.O

Business Owner
19 לחודש
  • תבנית משימות SEO לפי סוג אתר
  • תמיכה: אונליין
  • 1 ניתוחי אתר
  • עד 3 פרויקטים (אתרים)
  • 3 מחקרי מילות מפתח
  • 30 ביטויים למעקב יומי
  • משתמשים שותפים (תצוגה/עריכה)

SOLO

Solo Artist
59 לחודש
  • תבנית משימות SEO לפי סוג אתר​
  • תמיכה: אונליין
  • 4 ניתוחי אתר
  • ללא הגבלת פרויקטים (אתרים)
  • 10 מחקרי מילות מפתח
  • 50 ביטויים למעקב יומי
  • 3 משתמשים שותפים (תצוגה/עריכה)

Performer

Stage Performer
189 לחודש
  • תבנית משימות SEO לפי סוג אתר​
  • תמיכה: אונליין
  • 8 ניתוחי אתר
  • ללא הגבלת פרויקטים (אתרים)
  • 20 מחקרי מילות מפתח
  • 200 ביטויים למעקב יומי​
  • 10 משתמשים שותפים (תצוגה/עריכה)
משתלם במיוחד

Rockstar

Famous Rockstar
399 לחודש
  • תבנית משימות SEO לפי סוג אתר​
  • תמיכה: מנהל לקוח
  • 15 ניתוחי אתר
  • ללא הגבלת פרויקטים (אתרים)
  • 30 מחקרי מילות מפתח
  • 1000 ביטויים למעקב יומי
  • 100 משתמשים שותפים (תצוגה/עריכה)

מתודה סדירה כמו המקצוענים

על מנת לתת לכם את הטוב ביותר, היינו צריכים לאגד את הטובים ביותר, מומחים מוכרים אשר מכירים את עולם ה-SEO כמו את כף ידם ב-15 שנה האחרונות. 

ובעזרתם, להביא את המתודות יותר מאשר את הפונקציות. מה שאסור לפספס ב-Highver, זה בעצם את המהות, מהות התהליך שגדול יותר מאשר הביצועים. 

בואו לבדוק את מיקום האתר שלכם ולקבל משימות לקידום!

ללא צורך בכרטיס אשראי

הצוות מאחורי Highver

כל אחד עם וותק של מעל 15 שנה בתחום, הגיע הזמן שזה ייצא החוצה לקהל הרחב

שמוליק דורינבאום

מייסד ובעלים

שמוליק דורינבאום, מומחה קידום אתרים מעל ל-15 שנים, בעל הסוכנות "שמול קידום אתרים", המכללה "קואליקס" ל-SEO ומרצה קבוע ברוב כנסי הדיגיטל בישראל עם עולם ה-SEO. נשוי + 5 (2 שלי ו-3 של אשתי) וגר בבית דגן

דניאל זריהן

שותף מנהל

עוסק ב-SEO באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. נסיון מצטבר של קידום מעל 700 אתרים. אוהב מאד להעביר ידע – באתרים הראשיים שלי, ביוטיוב, ספוטיפיי, פייסבוק ועוד. נשוי + 2 וגר ברחובות.

רוצים לראות את Highver מבפנים?

תשובות לשאלות שעולות לכם לראש כרגע

בתקווה שלנו? שתישארו איתנו ותרוויחו את כל הידע שלנו בצורה הפשוטה ביותר, אבל מה שבטוח, אם לא תרצו, לא נעלב (לא הרבה לפחות) ונלך איש ומערכת לדרכו, וכמובן, אין לנו שום דרך לחייב אתכם אם זה בכלל עולה לכם לראש, אחרי הכל ההרשמה היא בחינם ללא שום צורך בצירוף כרטיס אשראי כלשהו

כל הכלים שלנו חד משמעית, אנחנו רוצים שתחוו את הכלים בצורה הרחבה ביותר מבחינת הכלי הגדול הזה שנקרא Highver

  • מחקר מילות מפתח מדויק לעסק
  • בדיקת סטטוס אתר בכל 24 שעות
  • בדיקת מיקומים כל 24 שעות 
  • תבניות משימות מוכנות ממומחי SEO שיצרו עבור כל סוג אתר אפשרי
  • דו"חות משימות והערות על ציר זמן מסודר (עם אפשרות ייצוא ל-PDF)
  • יצירת תבנית אישיות
  • ועוד

אנחנו יודעים כמה זה יכול להיות קשה לפעמים להכיר מערכות חדשות, ולכן אפשר לקבוע עם שמוליק דורינבאום, המייסד של Highver לשעת הדרכה מדויקת על המערכת, אפשר לבקש זמן ספציפי דרך כאן

כל 24 שעות המערכת שלנו בודקת איפה האתר שלכם נמצא בתוצאות, כמו כל נתון במערכת שלנו, כל חצות הלילה. 

כשאתם מחפשים משהו בגוגל אצלכם במחשב, גוגל נותן לכם משהו בהתאם להעדפות חיפוש שלכם, מספיק שעשיתם 2 חיפושים אחרים לפני החיפוש העדכני, ואתם מקבלים תמונה אחרת לחלוטין של תוצאות, דבר שעלול להשפיע עליכם כבעלי האתר ולהפך, להשפיע לטובה כי חשבתם שאתם נמצאים במיקום טוב יותר ממה שבאמת קורה בשטח. המערכות שלנו נייטרליות לחלוטין ובודקות כל פעם כ"גולש חדש" לחלוטין.

שיעור 3 - מה זה מחקר מילות מפתח?

בואו להבין קידום אתרים טוב יותר - פשוט יותר

תמלול:

אם אנחנו רוצים להופיע באתר כמו גוגל, שיש בו 3 מיליון חיפושים כל דקה ו-15% מהחיפושים האלה הם חיפושים חדשים שמעולם לא נעשו, איך באמת אנחנו יכולים לדעת אילו מילים קשורות אלינו ולעסק שלנו?

אז היי שוב, שמי שמוליק דורינבאום, למי שעדיין לא הכיר אותי ולא ראה עדיין את כל שאר הסרטונים בקורס האינטרנטי החינמי הזה. אז איך באמת אנחנו יכולים לדעת אילו מילים קשורות אלינו ולעסק שלנו?

אז אני משתמש בעצם ב-3 דרכים ספציפיות.

1.חיפוש ידני.

אני, לאור מה שאני יודע על התחום שלי, אני מחפש בגוגל ואני בעצם מחפש בכלים מסוימים שתכף נדבר עליהם, כמה באמת אנשים מחפשים את זה? בין אם זה קידום אתרים, או קידום אתרי אינטרנט, קידום אתרים, פרסום אתרים, בניית אתרים, אולי דרך זה אני צריך בכלל להביא את הגולשים שלי? כל אחד יכול להגיד את זה על העסק שלו. החל מאם זה הרחקת יונים, פרגולות, סוככים וכל מיני בעלי מקצוע כאלה ואחרים.

אז אני בעצם משתמש כמו שאמרנו, ב-3 דרכים. הראשונה, אני מחפש בעצמי לאור מה שאני יודע.

2. הכלים שיש לנו באינטרנט.

יש המון כלים היום באינטרנט שבעצם מציעים את השירות הזה שנקרא: מחקר מילות מפתח. המחקר הוא בעצם לדעת אילו מילים אנשים מחפשים. הכלים האלה נותנים לי הצעות נוספות וגם אומרים לי כמה מחפשים את זה בכל חודש נתון, לפחות בממוצע לאורך 12 החודשים האחרונים.

3. בדיקת המתחרים הישירים שלנו.

כשאני מחפש ביטוי כלשהו, לא משנה אם זה הרחקת יונים כמו שאמרנו, או פרגולות, אני מסתכל מי מופיע בעמוד הראשון בגוגל? מי מופיע בתוצאות הראשונות ממש למעלה? אילו מילים הוא משתמש באתר שלו? מה בעצם נמצא בתפריט העליון? מה נמצא בתוך התוכן? אילו כותרות הוא משתמש? כדי באמת להבין מה גם הוא הצליח לעשות כדי להגיע לעמוד הראשון. 

שימו לעצמכם בצד שלושה סוגים של מחפשים בגוגל. שלושה סוגים של אנשים שונים שבדרך כלל מחפשים בתוצאות.

  1. המברר – בנאדם שבסך הכול אומר: אני צריך לבדוק משהו לגבי ביטוח רכב. אז הוא כותב בגדול "ביטוח רכב" ומתחיל לחפש את מה שהוא רוצה. כמה זה עולה, מאיפה אפשר לקנות, מתי צריך לחדש, השוואות בין חברות וכן הלאה.
  2. המתלבט – זה משמע, בנאדם שכבר יודע פחות או יותר מה הוא צריך, הוא כבר כותב לעצמו "ביטוח רכב חובה" ואומר: אני כבר יודע שאני צריך ביטוח רכב חובה, עכשיו פחות או יותר אני בודק אילו חברות יכולות לעזור לי.
  3. המחליט הסוג השלישי והאחרון שמחפשים בגוגל, זה הסוג המאוד מדויק – הבנאדם המחליט זה זה שנכנס בגוגל וכבר כותב בדיוק מה שהוא צריך. הוא רק מחפש מי שייתן לו את הפתרון כאן ועכשיו. אלו בדרך כלל, יש להם את נפח החיפושים הקטן ביותר. כי שימו לב, ככל שאני מוסיף יותר מילים לשאילתא שלי, למילים האלה שאני מחפש בגוגל, נפח החיפושים החודשי ירד, כי זה הרבה יותר ממוקד. לעומת זאת, כוונת המשתמש עולה. מה הכוונה? ככל שאני בעצם מרחיב את החיפוש שלי, ככה אני בעצם מקצר את נפח החיפושים, אבל כוונת המשתמש, אותו גולש יודע בדיוק מה הוא רוצה ורוב הסיכויים שדווקא אלו ייצרו איתנו קשר הרבה יותר מהר.

יש לא מעט כלים באינטרנט בשביל לתת לכם את התשובה הזאת, אני אתן בסוף השיעור את כל הכלים שאני עובד איתם, מהחינמיים ועד אלו שבתשלום. בסופו של דבר, כל הכלים עובדים על אותה מטרה; לכתוב את המילה שאתם הייתם רוצים לדעת כמה מחפשים אותה כל חודש ובהתאם לכך, הם ייתנו לכם הצעות נוספות.

 

אודות הכותב

הירשמו לבלוג של Higher לעדכונים חדשים

קבלו עדכונים ללמוד מהמומחים ב-SEO

מהבלוג שלנו

seo audit
blog
שמוליק דורינבאום

פיצ'ר חדש – Site Audit

תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות

להמשך הפוסט »

מרכז הידע - מחקר מילות מפתח

יצירת מחקר מילות מפתח

לפני שאתם מתחילים לעקוב אחר ביטויים ובודקים את המצב שלכם ביום יום, כדאי מאוד שתחקרו קודם מהו הביטוי הטוב עבור העסק והאתר שלכם. מהו הביטוי שיכול להביא לכם את רוב המשתמשים הרלוונטיים והפוטנציאלים בהתאם.

נתחיל מהקלדה של הביטוי הגנרי הקשור לתחום הפעילות של האתר.

לאחר ההקלדה, ניתן לראות שהביטוי הראשון שיעלה בתוצאות הינו הביטוי שהקלדתם ולאחר מכן, יעלו הביטויים הרלוונטיים בסדר כרונולוגי של נפחי החיפושים החודשיים

רק אחרי שתבחרו את הפרויקט המתאים, תוכלו להוסיף את הביטויים למעקב

רוצים למצוא את הביטויים הכוללים את הביטוי העיקרי שלכם? חפשו בתוך תיבת "חפש במחקר..."

ניתן לבחור כמה ביטויים ביחד וללחוץ "הוסף למטרות" כדי שיתווספו הביטויים ביחד או להוסיף אחד אחד בלחיצה על "הוסף למטרות" בצבע הירוק בשורת הביטוי

ברגע שנוסיף את הביטויים, נראה אותם במעקב בעמוד "מטרות"

רוצה להירשם ל-30 יום חינם למערכת ולקבל תבניות משימות מוכנות לקידום כל סוגי האתרים?