
פיצ'ר חדש – Site Audit
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בשביל להכיר את קהל היעד שלכם, צריך לדעת לחקור בצורה נכונה וממוקדת למטרה, מחקרי המילים של Highver לא רק מחפשים את הביטוי אלא אפשר גם לבצע מחקרים ממוקדים יותר עם ביטויים נישתיים בתוך המחקר עצמו ויותר מזה, אפשר לשתף את הלקוח שלכם על מנת שיסמן לכם כבר מעכשיו, מה חשוב לו יותר ומה חשוב לו פחות.
הכל כדי שבאמת תדעו שכל מה שעשיתם, באמת עובד!
Highver היא מערכת ניהול משימות ייעודית לתחום ה-SEO
שעוזרת לך לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם לבדוק אם זה עובד!
על מנת לתת לכם את הטוב ביותר, היינו צריכים לאגד את הטובים ביותר, מומחים מוכרים אשר מכירים את עולם ה-SEO כמו את כף ידם ב-15 שנה האחרונות.
ובעזרתם, להביא את המתודות יותר מאשר את הפונקציות. מה שאסור לפספס ב-Highver, זה בעצם את המהות, מהות התהליך שגדול יותר מאשר הביצועים.
כל אחד עם וותק של מעל 15 שנה בתחום, הגיע הזמן שזה ייצא החוצה לקהל הרחב
מייסד ובעלים
שמוליק דורינבאום, מומחה קידום אתרים מעל ל-15 שנים, בעל הסוכנות "שמול קידום אתרים", המכללה "קואליקס" ל-SEO ומרצה קבוע ברוב כנסי הדיגיטל בישראל עם עולם ה-SEO. נשוי + 5 (2 שלי ו-3 של אשתי) וגר בבית דגן
שותף מנהל
עוסק ב-SEO באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. נסיון מצטבר של קידום מעל 700 אתרים. אוהב מאד להעביר ידע – באתרים הראשיים שלי, ביוטיוב, ספוטיפיי, פייסבוק ועוד. נשוי + 2 וגר ברחובות.
בתקווה שלנו? שתישארו איתנו ותרוויחו את כל הידע שלנו בצורה הפשוטה ביותר, אבל מה שבטוח, אם לא תרצו, לא נעלב (לא הרבה לפחות) ונלך איש ומערכת לדרכו, וכמובן, אין לנו שום דרך לחייב אתכם אם זה בכלל עולה לכם לראש, אחרי הכל ההרשמה היא בחינם ללא שום צורך בצירוף כרטיס אשראי כלשהו
כל הכלים שלנו חד משמעית, אנחנו רוצים שתחוו את הכלים בצורה הרחבה ביותר מבחינת הכלי הגדול הזה שנקרא Highver
אנחנו יודעים כמה זה יכול להיות קשה לפעמים להכיר מערכות חדשות, ולכן אפשר לקבוע עם שמוליק דורינבאום, המייסד של Highver לשעת הדרכה מדויקת על המערכת, אפשר לבקש זמן ספציפי דרך כאן
כל 24 שעות המערכת שלנו בודקת איפה האתר שלכם נמצא בתוצאות, כמו כל נתון במערכת שלנו, כל חצות הלילה.
כשאתם מחפשים משהו בגוגל אצלכם במחשב, גוגל נותן לכם משהו בהתאם להעדפות חיפוש שלכם, מספיק שעשיתם 2 חיפושים אחרים לפני החיפוש העדכני, ואתם מקבלים תמונה אחרת לחלוטין של תוצאות, דבר שעלול להשפיע עליכם כבעלי האתר ולהפך, להשפיע לטובה כי חשבתם שאתם נמצאים במיקום טוב יותר ממה שבאמת קורה בשטח. המערכות שלנו נייטרליות לחלוטין ובודקות כל פעם כ"גולש חדש" לחלוטין.
אם אנחנו רוצים להופיע באתר כמו גוגל, שיש בו 3 מיליון חיפושים כל דקה ו-15% מהחיפושים האלה הם חיפושים חדשים שמעולם לא נעשו, איך באמת אנחנו יכולים לדעת אילו מילים קשורות אלינו ולעסק שלנו?
אז היי שוב, שמי שמוליק דורינבאום, למי שעדיין לא הכיר אותי ולא ראה עדיין את כל שאר הסרטונים בקורס האינטרנטי החינמי הזה. אז איך באמת אנחנו יכולים לדעת אילו מילים קשורות אלינו ולעסק שלנו?
אז אני משתמש בעצם ב-3 דרכים ספציפיות.
אני, לאור מה שאני יודע על התחום שלי, אני מחפש בגוגל ואני בעצם מחפש בכלים מסוימים שתכף נדבר עליהם, כמה באמת אנשים מחפשים את זה? בין אם זה קידום אתרים, או קידום אתרי אינטרנט, קידום אתרים, פרסום אתרים, בניית אתרים, אולי דרך זה אני צריך בכלל להביא את הגולשים שלי? כל אחד יכול להגיד את זה על העסק שלו. החל מאם זה הרחקת יונים, פרגולות, סוככים וכל מיני בעלי מקצוע כאלה ואחרים.
אז אני בעצם משתמש כמו שאמרנו, ב-3 דרכים. הראשונה, אני מחפש בעצמי לאור מה שאני יודע.
יש המון כלים היום באינטרנט שבעצם מציעים את השירות הזה שנקרא: מחקר מילות מפתח. המחקר הוא בעצם לדעת אילו מילים אנשים מחפשים. הכלים האלה נותנים לי הצעות נוספות וגם אומרים לי כמה מחפשים את זה בכל חודש נתון, לפחות בממוצע לאורך 12 החודשים האחרונים.
כשאני מחפש ביטוי כלשהו, לא משנה אם זה הרחקת יונים כמו שאמרנו, או פרגולות, אני מסתכל מי מופיע בעמוד הראשון בגוגל? מי מופיע בתוצאות הראשונות ממש למעלה? אילו מילים הוא משתמש באתר שלו? מה בעצם נמצא בתפריט העליון? מה נמצא בתוך התוכן? אילו כותרות הוא משתמש? כדי באמת להבין מה גם הוא הצליח לעשות כדי להגיע לעמוד הראשון.
שימו לעצמכם בצד שלושה סוגים של מחפשים בגוגל. שלושה סוגים של אנשים שונים שבדרך כלל מחפשים בתוצאות.
יש לא מעט כלים באינטרנט בשביל לתת לכם את התשובה הזאת, אני אתן בסוף השיעור את כל הכלים שאני עובד איתם, מהחינמיים ועד אלו שבתשלום. בסופו של דבר, כל הכלים עובדים על אותה מטרה; לכתוב את המילה שאתם הייתם רוצים לדעת כמה מחפשים אותה כל חודש ובהתאם לכך, הם ייתנו לכם הצעות נוספות.
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
מעל ל-3 שנים שאני יושב ומתכנן ומצייר לעצמי תמונה, של "איך אני רוצה שהעבודה היומיומית שלי תראה?" ומה שיצא לי, זו
ראשי » מחקר מילות מפתח
לפני שאתם מתחילים לעקוב אחר ביטויים ובודקים את המצב שלכם ביום יום, כדאי מאוד שתחקרו קודם מהו הביטוי הטוב עבור העסק והאתר שלכם. מהו הביטוי שיכול להביא לכם את רוב המשתמשים הרלוונטיים והפוטנציאלים בהתאם.
נתחיל מהקלדה של הביטוי הגנרי הקשור לתחום הפעילות של האתר.
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
© כל הזכויות שמורות להייבר - Highver 2022