מדריך קידום אתרים, מלא וחינמי מאת שמוליק דורינבאום

בואו ללמוד את התחום
שיעזור לכם להביא לקוחות חדשים!

שיעור 1

איך גוגל עובד?

לפני שמתחילים לרוץ עם אתר ומנסים לשווק אותו במנועי החיפוש, צריך להבין קודם איך המוח הגוגלי עובד, מה עומד מאחוריו ומה צריך לעשות בשביל להיכנס לתוצאות שלו, או יותר נכון ל"אינדקס" שלו.

איך גוגל עובד?

זמן שיעור: 3:30
מעבר לשיעור

שיעור 2

מה זה קידום אתרים ולמה זה מקדם אתרים?

לפני שנות ה-2000, היינו משווקים את העסק שלנו בצורות מיושנות ומאוד "דוחפות" לכל אחד את העסק שלנו, מן הסתם זה נדוש היום בראייה רטרואקטיבית, אז מה בעצם אפשר לעשות היום שאיכותי ומתקדם יותר?

מה זה קידום אתרים ולמה זה מקדם אתרים?

זמן שיעור: 4:52
מעבר לשיעור

שיעור 3

איך מבצעים מחקר מילות מפתח ומהם 3 הסוגים של המחפש בגוגל?

הידעתם? מבצעים בכל דקה, 3,000,000 חיפושים, אבל יותר מזה חשוב לדעת, 15% מתוך כלל החיפושים הם חיפושים שלא נעשו מעולם, מה שאומר, שכל הזמן צריך לדעת להמציא את עצמינו מחדש כדי לדעת מה מחפשים בהקשר לתחום שלנו, אז איך עושים את זה?

איך מבצעים מחקר מילות מפתח ומהם 3 הסוגים של המחפש בגוגל?

זמן שיעור: 03:50
מעבר לשיעור

שיעור 4

קידום אתרים - 4 הדברים הבסיסיים ביותר ב-SEO (וגם לנפץ לכם 4 מיתוסים חשובים!)

היום, יש הרבה מאוד דברים שאפשר לעשות בעולם ה-SEO, העניין הוא שיש בעיקר כמה דברים בודדים שאם תעשו אותם עוד היום, תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר בגוגל, ניסיתם אותם פעם או שישר רצתם לכתוב עוד תוכן חדש?

קידום אתרים - 4 הדברים הבסיסיים ביותר ב-SEO (וגם לנפץ לכם 4 מיתוסים חשובים!)

זמן שיעור: 06:44
מעבר לשיעור

שיעור 5

איך כותבים תוכן ל-SEO? (ומה גוגל היה רוצה בעצם?)

למרות מה שהרבה מאוד בעלי עסקים חושבים, גוגל לא כזה מעורפל בנושא התוכן שבאתר שלכם, לגוגל יש פרמטרים מאוד ברורים והיה רוצה דברים מאוד ספציפיים בכל הקשור לתוכן שלכם, רוצים לדעת מה בדיוק? בדיוק בשביל זה כתבתי את הפרק הבא.

איך כותבים תוכן ל-SEO? (ומה גוגל היה רוצה בעצם?)

זמן שיעור: 04:24
מעבר לשיעור

שיעור 6

מהם קישורים ואיך הם אחד מ-3 הפרמטרים הכי חשובים לקידום אתרים?

לגוגל יש כ-3 פרמטרים מאוד חשובים לתהליך של SEO שהם מצהירים עליו בצורה די פומבית, העניין הוא שאחד מהפרמטרים האלו, מאוד נסתרים מבחינת הרצונות של גוגל, אז עלינו לדעת אך ורק בעזרת ניסוי וטעייה, כדאי לנו?

מהם קישורים ואיך הם אחד מ-3 הפרמטרים הכי חשובים לקידום אתרים?

זמן שיעור: 03:44
מעבר לשיעור

שיעור 7

חווית המשתמש וקידום אתרים - מה הקשר?

אחד הפרמטרים החשובים היום לקידום האתר נכנס בשנים האחרונות במיוחד, ברגעים בהם בו גוגל מתחיל להכיר את הגולש קצת יותר טוב, ולכן, חווית המשתמש יכולה היום לקבוע אם תיהיו ראשונים או אחרונים.

חווית המשתמש וקידום אתרים - מה הקשר?

זמן שיעור: 02:33
מעבר לשיעור

שיעור 8

מהם עדכונים אלגוריתמים בגוגל ומה הקשר ל-SEO?

גוגל משחררים מדי פעם עדכון לבוטים הפנימיים שלהם פרמטרים שגורמים למנוע החיפוש להיות טוב יותר לעצמו ולגולשים שלו, השאלה היא מה הקשר ל-SEO?

מהם עדכונים אלגוריתמים בגוגל ומה הקשר ל-SEO?

זמן שיעור: 03:39
מעבר לשיעור

שיעור 9

איך נעזרים ברשתות החברתיות לקידום אורגני?

כשקמו הרשתות החברתיות, ניצלו את זה הרבה מאוד עסקים בשביל להופיע בעוד מקום שיכולים לחפש אותם, אבל גוגל למדו את הדברים הטובים והרעים שאפשר לקחת משם עבור ה-SEO. (השיעור הזה הינו מתוך הקורס המלא של שמול)

איך נעזרים ברשתות החברתיות לקידום אורגני?

זמן שיעור: 25:15
מעבר לשיעור

שיעור 10

איך לדעת אם ה-SEO עבד? אבני הדרך ב-SEO

אנחנו עושים כל כך הרבה בשביל להתקדם בתוצאות, איך אנחנו יכולים לדעת אם מה שעשינו באמת עובד? בואו לראות את השיעור האחרון בסדרת השיעורים החינמיים של שמוליק דורינבאום. אבני הדרך ב-SEO.

איך לדעת אם ה-SEO עבד? אבני הדרך ב-SEO

זמן שיעור: 03:17
מעבר לשיעור

אהלן!

שמי שמוליק דורינבאום

למי שעדיין לא הכיר אותי, אני הבעלים של Highver ובין היתר, גם מכללת קואליקס (לימודי SEO) וגם סוכנות ה-SEO "שמול קידום אתרים", סוכנות עם לקוחות כמו הום סנטר, מוצצים, כיכר השבת, פורטל דרושים, אונ' חיפה, Wobi ועוד הרבה. 

אחרי לא מעט שנים בתעשייה, הבנתי שכדי להבין משהו, צריך להגיד אותו פשוט פשוט, אז הכנתי מדריך, פשוט בהתאם. 

רוצה להירשם בחינם למערכת ולקבל תבניות משימות מוכנות לקידום כל סוגי האתרים?