שיווק שותפים – הדרך העצלנית להרוויח כסף מהצד

aff-markeeting

אם תשאלו כל משווק, הוא יגיד לכם אותו הדבר, שיווק שותפים זו הדרך העצלנית והמהירה ביותר להרוויח כסף, השאלה היא למי זה באמת מתאים?

אם תסתכלו רגע על ההיררכיה או יותר נכון על ציר הזמן של עולם השיווק בנושא של גדילה מהירה או בניית עסק כלשהו, תמיד זה התחיל אותו הדבר:

  • קודם כל היו חנויות למכירת מוצרים כלשהם
  • אחר כך הגיעו החנויות לאונליין
  • ואחר כך הגיעו החנויות לאונליין שעשו דרופשיפינג או מכירת מוצרים דרך מישהו אחר
  • ולבסוף, הגיע הפתרון העצלני ביותר והגאוני – שיווק שותפים

מי שלא מבין את ציר הזמן הזה, אני אסביר את זה במילים הכי פשוטות:

כשמישהו רוצה להרוויח כסף (ולא דרך קריירה או שכיר איפשהו) אז הוא בונה לעצמו מוצר כלשהו שהוא רוצה למכור, אפילו אם זה שירות כמו ייעוץ לעסקים או אפילו אימון אישי. ואז הוא מתחיל לשווק את זה בכל מקום שהוא יכול ומכיר.

העניין הוא, שכיום בעזרת שיווק שותפים, אני יכול בעצם לקחת מוצרים של מישהו אחר, כן, גם אם זה שיעורים באימון אישי ולמכור עבורו את המוצר שלו ולהרוויח עמלה קטנה של "תיווך".

דוגמא מהחיים (שלי לפחות)

כל מי שמפרסם ומשכנע אנשים לקנות את קורס האונליין של ה-SEO, מקבל עמלה של 30% מתוך המכירה, משמע, שאם הקורס למשל עולה 1900 שח, אז הוא מרוויח 570 שח מבלי שהוא צריך להכין את המוצר / לשלוח את המוצר או בכלל לבדוק אם הוא תקין, זה כבר לא עליו, הכל עליי. אני רק אומר "תודה" על התיווך בעזרת 570 שח ?

אז למה זו דרך עצלנית?

משום שכל אחד שרוצה להרוויח כסף אבל לא רוצה למכור מוצר משלו, יכול להשתמש במיליון מוצרים אחרים בעולם ורק לקבל את העמלה על השידוך, מבלי שהוא יצטרך לעשות שום דבר.

לא סתם הרבה מאוד אנשים הולכים והופכים ל"משווקי שותפים", אחרי הכל, מדובר פה במשהו עם 0 עלויות ייצור ורק עלויות שיווק. וזה חלום בעצם של כל עסק, שיהיו לו אנשי מכירות שהוא לא יצטרך לשלם להם שקל אחד אפילו על "יום עבודה" וישלם להם אך ורק על תוצאות בלבד.

אם עד עכשיו לא הכרתם את העולם הזה, אז ברוכים הבאים ואפילו מקנא בכם, מדובר על עולם ומלואו שיכול להכיל הרבה מאוד עושר אם עושים זאת נכון אבל עם זאת עבודת שיווק שמחייבת אתכם להמשיך עד המטרה כדי להגיע לתוצאות, אחרי הכל, השכנוע של קניית המוצר – עליכם כרגע.

ושוב, אם לא שמעתם עד עכשיו על "שיווק שותפים", הנה כמה מהחברות הגדולות בעולם שנותנות את האפשרות למכור את המוצרים שלהם ולקבל עמלה על התיווך

רוצים לדעת משהו יותר מזה? 15% (נכון לעת כתיבת שורות אלו) מהמסחר האלקטרוני בארה"ב, מגיע מתוכניות שיווק שותפים, לא צחוק הא?

רוצים גם להיכנס לעולם של המשווקים השותפים? מוזמנים גם אתם להיכנס לקורס לבניית נכסים דיגיטליים של שמוליק דורינבאום, (בעלים של Highver, מכללת קואליקס וחברת ה-SEO "שמול קידום אתרים") וגם אתם יכולים, די בקלות, לבנות אתר, לקדם אותו בגוגל ולהגיע איתו לתוצאות ולמכור ממנו כל מוצר שתרצו. (בקורס תוכלו לראות אפילו דוגמאות לנישות טובות להרוויח מהן כסף טוב מהצד או אפילו כרווח עיקרי בחייכם הכלכליים)

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום, מייסד ובעלים של Highver. בעלים של סוכנות קידום אתרים מצליחה ואחראי על כמה מהאתרים הגדולים בישראל לקידום בגוגל (הום סנטר, אונ' חיפה, מוצצים, Wobi ועוד)
השארת תגובה

רוצה להירשם בחינם למערכת ולקבל תבניות משימות מוכנות לקידום כל סוגי האתרים?