על השותף החדש ב-Highver, על החזון ועל הדרך שבה אנחנו מגדירים מטרות

Shmul-Daniel-Highver-Boom3

מעל ל-3 שנים שאני יושב ומתכנן ומצייר לעצמי תמונה, של "איך אני רוצה שהעבודה היומיומית שלי תראה?" ומה שיצא לי, זו מערכת לניהול משימות יומיומית שעובדת עם הדברים החשובים ביותר ביום יום של מקדם האתרים, הן למתחילים והן למנוסים ביותר.

אחרי שיחות (רבות!!) והתייעצויות (רבות פי 3!) עם מהטובים בתחום, גילינו כמה דברים שאין היום בעולם ה-SEO (בכלל בעולם!) והחלטתי ליצור וליצוק את זה במערכת של Highver.

מה יצא לנו?

מערכת לניהול משימות יומיומיות בעולם ה-SEO בצורה הטובה והמסודרת ביותר כיום. מתוך הדברים שיש לנו במערכת:

  • ניהול ותעדוף משימות יומיומיות – דשבורד עם משימות חשובות ומשימות שזמן היעד שלהן קרב
  • מעקב יומיומי למיקומים – כל לילה, בחצות, אנחנו בודקים את המיקום של האתר שלכם בתוצאות
  • מחקר מילות מפתח – לבדוק ולמצוא, מה קהל היעד של האתר שלכם מקליד בגוגל שנדע איפה נרצה להופיע עם האתר
  • דיווח מסודר בציר זמן של כל המשימות שבוצעו (עם אפשרות לייצור ב-PDF ללקוחות)
  • עבודה בצוות – ניתן לשייך משימות אל כל אחד מהעובדים שלכם / פרילנסרים או חברים לפרויקט
  • שיקוף ללקוח – שיתוף הפרויקט מול הלקוח שלכם לפרויקט ה-SEO (במידה ויש לכם) עם אפשרות להצגה בלבד או לעריכת משימות – להחלטתכם ונוחויותכם
  • תגובות בין שותפי עריכה – במידה ואתם עובדים על פרויקט יחד ולא סיימתם את המשימה ואתם רוצים להגיב למשימה מבלי לסגור אותה, בקלות ופשטות
  • יצירת תבנית אישיות – אפשרות בניית תבנית משימות מוכנה לכל פרויקט שתרצו לפתוח
  • דשבורד עם יד על הדופק – כל לילה, אנחנו בודקים האם אתר הפרויקט שלכם עדיין באוויר? הכל תקין? (סטטוסי שרת 200 / 404 / 500 ועוד..)

אז מה הצעדים הבאים?

בעיקר לדאוג לכל מה שמקדם אתרים צריך ביום יום שלו כדי לנהל את הפרויקט בצורה הטובה ביותר, לאו דווקא דברים שקשורים לAudit או נושאים שנוגעים "אחת ל", אלא דווקא לרדת למהות היומיומית של ניהול פרויקט ב-SEO, ולכן אנחנו תמיד דואגים לעולם ה-PMO בשילוב ה-SEO. משם, מתחילה ההבטחה להצלחה של כל פרויקט.

אז איזה שותף היה מתאים?

אחד הדברים הלא מפתיעים אך מהנים לגלות, היה שלא מעט משקיעים ויזמים רצו לשים את ידם כחלק מלחיצת היד הקבוצתית ב-Highver, אבל אני ספציפית, כבעלים העיקריים של המערכת כגורם מקצועי שפתח את הייבר מסיבה מקצועית והכרחית, לא רציתי שהמערכת תלך למקומות "ששם עושים כסף" מאשר למקום בו "בעלי אתרים ואנשי SEO יודו לנו על העזרה".

אז אחרי לא מעט שיחות, פגישות ואפילו הרמת כוסית בזום, הגענו לזה.

הכירו את דניאל זריהן, אחד המקצוענים הגדולים בישראל בעולם ה-SEO, מקום ראשון בכל ביטוי אפשרי הקשור לתחום וכמובן, מהוותיקים בישראל בקידום האורגני.

תגידו שלום לשותף החדש שלנו ב-Highver

דניאל זריהן, הבחור שגרם למאות מקדמי אתרים לבכות שהבינו שאי אפשר להגיע למקום הראשון אלא אם כן יש לכם צו הרחקה מגוגל. (וזה לא שלא ניסו)

דניאל זריהן, הבחור הרגוע עלי אדמות אך עדיין, מנגן על הגיטרה סולואים של מטאליסטים מינימום הוא על הבמה עכשיו מול מיליוני אנשים רגילים שלא מכירים את גוגל.

דניאל זריהן, הבחור בעל מיליוני הסרטונים ביוטיוב, בגדול, אם הלכתם רגע להכין לעצמכם קפה בזמן שהייתם ביוטיוב, רוב הסיכויים שהוא הספיק להעלות עוד אחד, אז לכו תראו.

וביחד, אנחנו צוות מקצוען ומנצח על עולם ה-SEO שמעתה ועד להודעה החדשה, אנחנו הולכים לעשות כל שביכולתנו להפוך לכם את העבודה לקלה יותר ולנגישה יותר ליום יום שלכם בעולם ה-SEO, רוצים לבקש פי'צר שלדעתכם חסר ליום יום שלכם? דברו איתנו, שנינו מחכים בתהלבות די מוגזמת לנושא.

רוצים לדעת מה התכנון שלנו לעתיד הלא רחוק?

  • טאבים חדשים ברמת ניהול הפרויקט למען הצגת מחקרים, דו"חות חודשיים לייצוא מהיר של PDF ועוד
  • מערכות התראות על עדכונים גלובליים מגוגל, על פוסטים חדשים וכד'
  • כלי מעקב לקישורים למען מעקב צמוד לקישורים שקיבלתם מאתרים אחרים
  • תבניות למשימות מורכבות יותר בעולם ה-SEO
  • שיפור חווית המשתמש בעזרת דעת קהל המשתמשים
  • ועוד כמה וכמה פיצ'רים חדשים שאנחנו עובדים עליהם As We Speak 🙂

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום, מייסד ובעלים של Highver. בעלים של סוכנות קידום אתרים מצליחה ואחראי על כמה מהאתרים הגדולים בישראל לקידום בגוגל (הום סנטר, אונ' חיפה, מוצצים, Wobi ועוד)
השארת תגובה

רוצה להירשם בחינם למערכת ולקבל תבניות משימות מוכנות לקידום כל סוגי האתרים?