פיצ'ר חדש – Site Audit

seo audit
נגן וידאו

תוכן עניינים

אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות שלו. כלומר, אם המשתמש יודע שהוא צריך לבצע מחקר מילות מפתח, אז כמובן שדאגנו לכך בהתאם בפיצ'רים שלנו וזה חלק בלתי נפרד מהמשימות שלו בתחילת התהליך וגם במהלכו.

וכמה מיילים שקיבלנו בחודשים האחרונים, נגעו באזור רגיש במיוחד, שהוא נושא ה- Onsite, משמע, לדעת מה בדיוק קורה היום באתר שלכם שאכן עלול לתקוע את תהליך ה-SEO, וכמובן, מונע מכם את העמוד הראשון בגוגל.

דיסקליימר חשוב: הפיצ'ר הזה הולך ומתפתח, הולך וגדל, לומד ומלמד את עצמו. אנחנו נגיע איתו לדברים גדולים יותר ומדויקים יותר בהתאם לצרכים שלכם, כרגע? הוא מה שביקשו ממני בשילוב מה שאני יודע שצריך בתהליכי SEO שוטפים מהניסיון של כמעט 20 שנה שלי.

לפני שנצלול לסקירה פנימה, יש את הנתונים החשובים שאנחנו מציגים כבר בהתחלת הסקירה:

  • תאריך ושעת הסקירה (כדי שתוכלו להשוות לאחר מכן לסקירות מאוחרות יותר, אפילו בדקה)
  • תעודת אבטחה תקינה או לא (SSL)
  • מהי מערכת ה-CMS של האתר
  • האם ישנה מפת אתר
  • האם ישנו קובץ Robots.txt

אז בואו נקפוץ לדברים החשובים, 4 הקוביות הראשיות:

קוביה 1: סקירה כללית

תחת הקוביה של "סקירה כללית", תוכלו למצוא את הדברים הבאים:

  • סה"כ עמודים שנסרקו (אנחנו סורקים עד 1000 עמודים)
  • סה"כ קישורים (פנימיים / חיצוניים)
  • משאבים שנסרקו
  • כתובת IP של האתר
  • סוג השרת
*כך זה נראה אחרי שיש יותר מסריקה אחת כדי שתוכלו להשוות סריקות

נקודות כלליות להתייחסות שעלו בבדיקה

  • דפים עם שגיאות 4XX או 5XX
  • דפים עם קישורים שבורים
  • דפים עם משאבים שבורים

נקודות SEO להתייחסות שעלו בבדיקה

  • דפים עם כתובת URL ייחודית (קנוניקל)
  • דפים עם תוכן משוכפל (פנימי)
  • דפים עם Title / Description משוכפל
  • דפים עם Title / Description לא רלוונטי לתוכן הדף
  • דפים ללא Title / Description
  • דפים ללא H1
  • דפים עם Title / Description קצרים / ארוכים מדי

ציון לכתובות הURL שלכם – Highver Score

ציון הייבר שיצרנו, הינו ציון שיתן לכם מ-0 עד -100%, כמה אתם אופטימליים ל-SEO, מורכב מ-4 פרמטרים עיקריים:

  1. URL ללא תווים מיוחדים – URL שכולל רק תווים באנגלית באותיות קטנות או גדולות, מספרים ומקפים.
  2. URL ללא פרמטרים דינמיים – URL ללא כתובות משתנות, לדוגמא ID של מוצר או של פוסט.
  3. URL עקבי meta keywords – URL הכולל בתוכו את אחד מה meta keywords באותו הדף.
  4. URL באורך תקין – URL שאורכו פחות מ 120 תווים.

קוביה 2: עמודים שנבדקו

תחת "עמודים שנבדקו", תוכלו לראות את הדברים הבאים:

  • שם העמוד (עם ה-Title שלו)
  • Highver Score לעמוד
  • Title / Description – קיים או לא (בעזרת V ירוק או X אדום)
  • משקל הדף
  • זמן טעינה של העמוד
  • קישורים שבורים (יש / אין)

בדיקת עמוד ספציפי – לחיצה על עמוד והנתונים שמוצגים

  • תקינות תגיות מטא
  • תקינות תמונות
  • תקינות קישורים פנימיים / חיצוניים
  • איכות תוכן הדף
  • ביצועי הדף (מבחינת זמני טעינה)

קוביה 3: קישורים

  • קישורים פנימיים / חיצוניים
  • האם הקישורים Nofollow או Dofollow
  • האם הקישורים שבורים
  • איזה סוג קישור (Ahref או סקריפט אחר)

קוביה 4: משאבים ותמונות

  • סוג המשאב (תמונה / JS / CSS)
  • כתובת הURL של המשאב
  • האם מאובטח?
  • משקל המשאב
  • זמן טעינה של המשאב
  • מנגנון קאש (Gzip..)
  • סוג השרת

שתבינו, אנחנו מנסים להיות כמה שיותר קשובים לקהל המשתמשים של Highver ותמיד להשתפר ולהתמקד כמה שיותר בעולם המשימות שלכם ברמה היומיומית, אם יש עוד משהו שלדעתכם חסר וסופר חשוב לכם, תדברו איתנו, בינתיים, לכו תראו את עמוד המחירון החדש שלנו (כן, גם בחבילה של 19 שח, אפשר לסרוק את האתר שלכם) ותתאימו לכם חבילה לניהול המשימות שלכם ומעקב מיקומים בצורה מדויקת עבורכם.

כאן לכל שאלה ומחשבה בנושא, שלכם, צוות Highver.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום, מייסד ובעלים של Highver. בעלים של סוכנות קידום אתרים מצליחה ואחראי על כמה מהאתרים הגדולים בישראל לקידום בגוגל (הום סנטר, אונ' חיפה, מוצצים, Wobi ועוד)
השארת תגובה

רוצה להירשם בחינם למערכת ולקבל תבניות משימות מוכנות לקידום כל סוגי האתרים?