מרכז הידע - מחקר מילות מפתח

יצירת מחקר מילות מפתח עם Highver

לפני שאתם מתחילים לעקוב אחר ביטויים ובודקים את המצב שלכם ביום יום, כדאי מאוד שתחקרו קודם מהו הביטוי הטוב עבור העסק והאתר שלכם. מהו הביטוי שיכול להביא לכם את רוב המשתמשים הרלוונטיים והפוטנציאלים בהתאם.

חשוב לציין את מיקום החיפוש (מדינה) / את שפת המחקר ואת שם הפרויקט כדי שלאחר מכן תוכלו למצוא את המחקר עצמו תחת שם הפרויקט שלכם במערכת.

נתחיל מהקלדה של הביטוי הגנרי הקשור לתחום הפעילות של האתר.

לאחר ההקלדה, ניתן לראות שהביטוי הראשון שיעלה בתוצאות הינו הביטוי שהקלדתם ולאחר מכן, יעלו הביטויים הרלוונטיים בסדר כרונולוגי של נפחי החיפושים החודשיים

רוצים למצוא את הביטויים הכוללים את הביטוי העיקרי שלכם? חפשו בתוך תיבת "חפש במחקר..."

ניתן לבחור כמה ביטויים ביחד וללחוץ "הוסף למטרות" כדי שיתווספו הביטויים ביחד או להוסיף אחד אחד בלחיצה על "הוסף למטרות"

ברגע שנוסיף את הביטויים, נראה אותם במעקב בעמוד "מטרות"