איך להאיץ את הקידום האורגני עם שימוש בסכמות
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
ראשי » מדריך קידום אתרים » פרק 7 -חווית המשתמש וקידום אתרים – מה הקשר?
שימו לב, גוגל אומרים כל הזמן: אנחנו, מעבר לכל הסיגנלים והפרמטרים שלנו לקידום אתר בתוצאות החיפוש, אנחנו נעזרים בכם, בגולשים. ככה בעזרתכם אנחנו יכולים באמת להבין איזה אתר שווה להיכנס אליו ואיזה אתר… עדיף ממש לצאת ממנו בהקדם.
אז בסופו של דבר, יש 3 דברים שאנחנו צריכים להתמקד בהם בכל מה שקשור לחוויית המשתמש. אז בין שלושת הפרמטרים שלנו, בואו נדבר על הראשון:
אם אחד הדברים שאנחנו מאוד מאוד מוכרים, בכלל, כבני האדם ב-2020, זה חוסר הסבלנות שלנו. כי כל פעם שאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט ולוקח לו זמן להיטען, הדבר הראשון שאנחנו עושים, זה יוצאים חזרה החוצה לעמוד התוצאות. ועל מנת שנשאיר את הגולש באתר, אנחנו צריכים לדאוג, בתור בעל האתר, שהאתר ייטען כמה שיותר מהר. או לפחות כמה שנצליח.
הסעיף השני שאנחנו צריכים לשמור עליו, זה שהוא יהיה מותאם לכל מכשיר סלולרי או טאבלט באשר הוא. כי בסופו של דבר, אם הגולש נכנס מהטלפון שלו או מהטאבלט, או לא משנה מאיפה, אנחנו רוצים שהאתר יהיה מותאם לו ומוצג לו בדרך הכי טובה שיכולה להיות, כדי שחס וחלילה הוא יגיד: "אני לא מבין פה כלום" ויחזור חזרה לעמוד התוצאות. כמובן שיש בתיאור סרטון קישור להבין בעזרת גוגל, איך אנחנו מתאימים את האתר למובייל.
והסעיף השלישי והאחרון שאני מדבר עליו ברמת הפרמטר לסיפוק הגולש, שיהיה מבסוט, זה בסופו של דבר, אתר מאובטח, גוגל היום אמרו בצורה חד משמעית: אם האתר שלכם הוא https, משמע כתובת האתר היא מאובטחת לגולש, אנחנו נאמין בכם יותר ואנחנו ניתן לאתר שלכם קצת יותר תעדוף בתוצאות. בסופו של דבר, ככל שאתם מציגים משהו בטוח יותר ואמין יותר בעיני הגולש, גם גוגל רואים את זה, וכשגוגל רואים שאתם נותנים את כל מה שאתם יכולים כדי שלגולש יהיה יותר טוב, גוגל ייתן לכם את הפקטורים האלה ויקדם אתכם בתוצאות.
זהו, עד לכאן לגבי חוויית המשתמש.
תזכרו, גוגל כל הזמן מעדכנים את המערכות שלהם בשביל להגיע למצב האופטימלי שהגולש נהנה מהתוצאות. ואם הגולש ייהנה מהאתר שלכם, אתם תהיו חלק מהתוצאות הראשונות בגוגל.
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ