שיעור 7 - חווית המשתמש וקידום אתרים - מה הקשר?

בואו להבין קידום אתרים טוב יותר - פשוט יותר

תמלול:

איך חוויית המשתמש הפכה להיות פקטור כל כך מובהק וגדול בשביל להתקדם בתוצאות בגוגל ומה אני יכול לעשות כבר עכשיו, בשביל להתקדם בתוצאות?

שימו לב, גוגל אומרים כל הזמן: אנחנו, מעבר לכל הסיגנלים והפרמטרים שלנו לקידום אתר בתוצאות החיפוש, אנחנו נעזרים בכם, בגולשים. ככה בעזרתכם אנחנו יכולים באמת להבין איזה אתר שווה להיכנס אליו ואיזה אתר… עדיף ממש לצאת ממנו בהקדם.

אז בסופו של דבר, יש 3 דברים שאנחנו צריכים להתמקד בהם בכל מה שקשור לחוויית המשתמש. אז בין שלושת הפרמטרים שלנו,  בואו נדבר על הראשון:

מהירות טעינת האתר.

אם אחד הדברים שאנחנו מאוד מאוד מוכרים, בכלל, כבני האדם ב-2020, זה חוסר הסבלנות שלנו. כי כל פעם שאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט ולוקח לו זמן להיטען, הדבר הראשון שאנחנו עושים, זה יוצאים חזרה החוצה לעמוד התוצאות. ועל מנת שנשאיר את הגולש באתר, אנחנו צריכים לדאוג, בתור בעל האתר, שהאתר ייטען כמה שיותר מהר. או לפחות כמה שנצליח.

התאמה למובייל

הסעיף השני שאנחנו צריכים לשמור עליו, זה שהוא יהיה מותאם לכל מכשיר סלולרי או טאבלט באשר הוא. כי בסופו של דבר, אם הגולש נכנס מהטלפון שלו או מהטאבלט, או לא משנה מאיפה, אנחנו רוצים שהאתר יהיה מותאם לו ומוצג לו בדרך הכי טובה שיכולה להיות, כדי שחס וחלילה הוא יגיד: "אני לא מבין פה כלום" ויחזור חזרה לעמוד התוצאות. כמובן שיש בתיאור סרטון קישור להבין בעזרת גוגל, איך אנחנו מתאימים את האתר למובייל.

אבטחת האתר

והסעיף השלישי והאחרון שאני מדבר עליו ברמת הפרמטר לסיפוק הגולש, שיהיה מבסוט, זה בסופו של דבר, אתר מאובטח, גוגל היום אמרו בצורה חד משמעית: אם האתר שלכם הוא https, משמע כתובת האתר היא מאובטחת לגולש, אנחנו נאמין בכם יותר ואנחנו ניתן לאתר שלכם קצת יותר תעדוף בתוצאות. בסופו של דבר, ככל שאתם מציגים משהו בטוח יותר ואמין יותר בעיני הגולש, גם גוגל רואים את זה, וכשגוגל רואים שאתם נותנים את כל מה שאתם יכולים כדי שלגולש יהיה יותר טוב, גוגל ייתן לכם את הפקטורים האלה ויקדם אתכם בתוצאות.

זהו, עד לכאן לגבי חוויית המשתמש.
תזכרו, גוגל כל הזמן מעדכנים את המערכות שלהם בשביל להגיע למצב האופטימלי שהגולש נהנה מהתוצאות. ואם הגולש ייהנה מהאתר שלכם, אתם תהיו חלק מהתוצאות הראשונות בגוגל.

 

אודות הכותב

הירשמו לבלוג של Higher לעדכונים חדשים

קבלו עדכונים ללמוד מהמומחים ב-SEO

מהבלוג שלנו

seo audit
blog
שמוליק דורינבאום

פיצ'ר חדש – Site Audit

תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות

להמשך הפוסט »

רוצה להירשם בחינם למערכת ולקבל תבניות משימות מוכנות לקידום כל סוגי האתרים?