איך להאיץ את הקידום האורגני עם שימוש בסכמות
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
ראשי » מדריך קידום אתרים » פרק 6 -מהם קישורים ואיך הם אחד מ-3 הפרמטרים הכי חשובים לקידום אתרים?
איך קישורים חיצוניים הפכו להיות בין שלושת הפרמטרים הכי חשובים היום לקידום בגוגל ואיך בעצם בכלל משיגים אותם?
בסופו של דבר, תשאלו את ויקיפדיה, הם יגידו לכם: "הוא בסך הכול אמצעי המאפשר לעבור מדף אחד למשנהו."
בסופו של דבר, מדובר בקישור במילה שאני לוחץ עליה ואני עובר מעמוד אחד לעמוד אחר באינטרנט. לצורך העניין, נכנסתם לזאפ. בדקתם שואב אבק שאהבתם ומתוך כל הרשימה הזאת לחצתם 'למידע נוסף על שואב האבק הבא'. נכנסתם לעמוד נוסף, ראיתם את שואב האבק, פה בעצם עברתם מעמוד אחד באינטרנט לעמוד אחר לחלוטין באינטרנט באמצעות קישור.
בשביל להבין בעצם למה גוגל כל כך חשוב להם עולם הקישורים, אני צריך לקחת אתכם רגע אחד לשנת 98, לפני שהכול היה כל כך מתקדם וחדשני.
ה-PageRank בעצם אמר: אני רוצה לבדוק כמה העמוד הספציפי הזה כרגע באינטרנט, כמה הוא חשוב. איך הם בדקו את זה? על ידי ספירה של כמות ואיכות קישורים בין עמוד אחד לשני. ככה בעצם הם יצרו לעצמם איזה סוג של ציון איכות לכל אחד מכל העמודים היום באינטרנט.
הרי בסופו של דבר, גוגל ככה מכיר באתרים חדשים; הוא עובר דרך הקישורים האלה והוא מכיר עוד אתר, ועוד אתר ועוד אתר, וכשהוא פוגש באתר שיש לו קישורים מהרבה מאוד אתרים, מבחינתו, מגיע לו ציון איכות גבוה יותר ולכן, הוא גם צריך להתקדם גבוה יותר בתוצאות.
יחסית, זה די פשוט. אתם צריכים לדאוג שאתרים אחרים יקשרו אליכם.
להגיד לכם את האמת, גוגל לא בדיוק מת על התהליך הזה. גוגל אומר: אל תקנו קישורים, אל "בכוח" תוציאו את ה"אמון" מאתר אחד לאתר שלכם, אנחנו מקווים שהם יוציאו את זה אליכם, את הקישור הזה, בצורה סופר טבעית.
אז כמובן שלא תמיד זה קורה, ויש דרכים להשיג את זה שאנחנו תכף נדבר עליהם. העניין הוא שגוגל אוהב לראות קישורים מאתרים רלוונטיים ומאתרים סמכותיים. אם תצליחו להשיג קישור מאתר רלוונטי וסמכותי, עשיתם את העבודה שלכם בעולם ה-SEO.
בגדול, בסופו של דבר, גוגל רוצה לראות אתרים שיפנו אליכם, אבל בצורה גלויה ולא נסתרת מהעין רק כי אתם יודעים שזה חשוב לגוגל.
כמה דרכים פשוטות. בגלל שהיום אנחנו כבר ב-2020 וכבר יש דרכים קצת יותר מתקדמות, אפשר בסופו של דבר, להיכנס לפייסבוק, יש שם המון קבוצות פייסבוק שמדברות על החלפות קישורים. (למשל כמו בפרלמנט – החלפות קישורים למתקדמים)
מה אני יכול לתת למישהו ומה הוא יכול לתת לי בתמורה. אל תדאגו כמובן, יש קישור בתיאור הסרטון כבר לקבוצות שאני תופס מהן מאוד בתחום הזה.
מעבר לזה, אפשר להשיג יחסי ציבור. אפשר לעשות כתבות שבעצם יפרגנו לכם ובתמורה לכך, יקשרו אליכם.
דרך נוספת, כמובן, זה כל המדיות החברתיות. מעבר לפייסבוק, אפשר גם להשתמש ביוטיוב, אפשר להשתמש בוימאו, אפשר להשתמש בלא מעט מהפרמטרים ממה שיש בחוץ באמת בשביל לקבל את הקישור הזה מכל הפלטפורמות.
אז בסופו של דבר, מעבר לשת"פים מקצועיים ועסקיים שאפשר לעשות בשביל לקבל קישורים, אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו יכולים בשביל לזכור: קישור הוא אחד משלושת הפרמטרים הכי חשובים היום לקידום בגוגל, ואם אנחנו רוצים להתקדם בגוגל, כדאי שאתרים אחרים יקשרו אלינו.
אז זהו. תישארו איתי לסרטונים הבאים וכמובן, במיוחד לסרטון שאני הולך לדבר איתכם על מה עוד אני יכול לעשות בשביל להתקדם בגוגל ואיך אני משיג את זה כבר עכשיו.
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ