איך להאיץ את הקידום האורגני עם שימוש בסכמות
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
ראשי » מדריך קידום אתרים » פרק 4 -קידום אתרים – 4 הדברים הבסיסיים ביותר ב-SEO
מהם ארבעת הדברים שכל בעל אתר יכול לעשות כבר עכשיו בשביל להגיע לקצת יותר גבוה במיקומים בגוגל?
אני רוצה ללמד אתכם קודם כול, לפני זה, ארבעה מיתוסים מאוד מאוד חשובים שצריך לפוצץ אותם כבר עכשיו, בעולם ה-SEO.
לא. זה שיש לכם הרבה מאוד גולשים באתר, לא אומר בהכרח שאתם יכולים להיות מקום ראשון בגוגל.
לא. זה שיש לכם הרבה עמודים באתר, לא אומר שגוגל מכיר באמת את כולם ויכול להציג אותם בתוצאות.
לא. זה שאתם מפרסמים בעשרות או אלפי שקלים, או מאות אלפי שקלים במדיות אחרות כמו פייסבוק, או אפילו בגוגל במודעות הממומנות, לא אומר שגוגל יכול לתת לכם תעדוף בתוצאות בגוגל.
סעיף אחרון במיתוס שאני הייתי ממש רוצה לפוצץ: זה שיש הרבה מאוד חיפושים לכל מיני מילים בגוגל, זה לא אומר שהן תחרותיות. זה רק אומר שהן די מאוד מבוקשות.
הדבר הראשון שאני ממליץ לכם לעשות, זה קודם כול, תשנו את הכותרת ואת התיאור של העמוד שאותו הייתם רוצים לקדם תחת אותו ביטוי שמצאתם. מי שלא זוכר, יש לי גם שיעור שלם על מה זה בעצם מחקר מילות מפתח ואיך אנחנו מוצאים את המילים הנכונות בשביל להתקדם בגוגל. לדוגמה, אם הייתי רוצה להתקדם על הביטוי "מצלמות נסתרות", אני אדאג שהביטוי "מצלמות נסתרות" יופיע גם בכותרת וגם בתיאור. ככה בעצם אני נותן לגולש את ההבנה שהוא באמת הגיע לעמוד שאני יכול לתת לו בדיוק את מה שהוא מחפש.
הדבר השני שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו כדי להתקדם קצת יותר בתוצאות, זה להבין שצריך תוכן באתר. כשאני אומר תוכן באתר, אתר אינטרנט עם שלושה או ארבעה עמודים פשוט לא יעשה את זה. גוגל מצפה שכל אתר, בכל תחום כלשהו, יקיף כמה שיותר את הנושא, ותמיד ייתן תוכן עדכני ואקטואלי. אז למשל, אם אני הייתי רוצה להתקדם על ביטוי כלשהו, אני אדאג שיהיה לו תוכן באתר. תחשבו על זה ככה מהצד השני, אם גולש כותב בגוגל עכשיו "סימפטומים לקורונה", האם באמת הוא ייהנה אם הוא ייכנס לעמוד אינטרנט שכתוב בו: "כן, קורונה זה מבאס. בהצלחה"? כמובן שלא. הוא יצפה למצוא מדריך גדול שמגבים אותו כמה וכמה מומחים בסטטיסטיקה כזאת או אחרת. מצד שני, אם מישהו יכתוב עכשיו "פרגולות", כנראה שמי שיכתוב את זה, יותר יעדיף לראות אולי תמונות, מחירים ואפילו האזור הגאוגרפי של מתקין הפרגולה. שימו לב מה נמצא היום כבר בתוצאות ותדעו בהתאם, כמה תוכן אני צריך באמת בשביל להופיע בעמוד הראשון בגוגל.
הסעיף השלישי שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו כדי להתקדם בתוצאות ומהר, זה תדאגו שהאתר שלכם ייטען מהר יותר. אנחנו ב-2020. כבר נורא מעצבן להיכנס לאתר בטלפון או במחשב ופשוט לחכות עד שהאתר ייטען. ולכן גוגל אומר: אם אתם רוצים להיות הראשונים בגוגל, תדאגו שהאתר שלכם יהיה מהיר בהתאם. כמובן שאולי הוא לא יכול להיטען באותו רגע, אבל אם יש שנייה שתיים, העיקר שייטען כמה שיותר מהר ואז הוא ייתן לכם להיות חלק מהעמוד הראשון בגוגל.
אז איך נדאג לכך שבאמת האתר שלנו ייטען הכי מהר? אתן לכם שלושה טיפים קטנים.
הטיפ הרביעי והאחרון שלי לאיך כבר עכשיו אתם יכולים לשפר משהו באתר שלכם ולהופיע מהר יותר וגבוה יותר בתוצאות, זה תדאגו שיש מישהו שעומד מאחורי האתר שלכם.
גוגל מאוד מפחד מאנונימיות. גוגל היה רוצה לדעת שכל מה שנכתב באתר נאמר על ידי מישהו מוסמך או מקצועי מהתחום שלכם. תדאגו לשלושה דברים לצורך העניין.
בסופו של דבר, גוגל מאוד מאוד מעדיף מותגים. מי שלא מכיר את כל העולם הזה של המותגים ואיך גוגל מתייחס אליהם, יכול לעבור לסרטון שלי שדיברתי על איך עושים SEO ב-2020 ולמה אנונימיות זה דבר שכל כך מפחיד את גוגל.
זהו חברים, עד לכאן. אנחנו נתראה בסרטון הבא. אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים תמיד לפנות אליי, גם במייל, גם בוואטסאפ. אני אשמח לראות תגובות, הערות וכן הלאה.
נתראה בשיעור הבא.
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ