איך להאיץ את הקידום האורגני עם שימוש בסכמות
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
ראשי » מדריך קידום אתרים » פרק 3 – מה זה מחקר מילות מפתח
אם אנחנו רוצים להופיע באתר כמו גוגל, שיש בו 3 מיליון חיפושים כל דקה ו-15% מהחיפושים האלה הם חיפושים חדשים שמעולם לא נעשו, איך באמת אנחנו יכולים לדעת אילו מילים קשורות אלינו ולעסק שלנו?
אז היי שוב, שמי שמוליק דורינבאום, למי שעדיין לא הכיר אותי ולא ראה עדיין את כל שאר הסרטונים בקורס האינטרנטי החינמי הזה. אז איך באמת אנחנו יכולים לדעת אילו מילים קשורות אלינו ולעסק שלנו?
אז אני משתמש בעצם ב-3 דרכים ספציפיות.
אני, לאור מה שאני יודע על התחום שלי, אני מחפש בגוגל ואני בעצם מחפש בכלים מסוימים שתכף נדבר עליהם, כמה באמת אנשים מחפשים את זה? בין אם זה קידום אתרים, או קידום אתרי אינטרנט, קידום אתרים, פרסום אתרים, בניית אתרים, אולי דרך זה אני צריך בכלל להביא את הגולשים שלי? כל אחד יכול להגיד את זה על העסק שלו. החל מאם זה הרחקת יונים, פרגולות, סוככים וכל מיני בעלי מקצוע כאלה ואחרים.
אז אני בעצם משתמש כמו שאמרנו, ב-3 דרכים. הראשונה, אני מחפש בעצמי לאור מה שאני יודע.
יש המון כלים היום באינטרנט שבעצם מציעים את השירות הזה שנקרא: מחקר מילות מפתח. המחקר הוא בעצם לדעת אילו מילים אנשים מחפשים. הכלים האלה נותנים לי הצעות נוספות וגם אומרים לי כמה מחפשים את זה בכל חודש נתון, לפחות בממוצע לאורך 12 החודשים האחרונים.
כשאני מחפש ביטוי כלשהו, לא משנה אם זה הרחקת יונים כמו שאמרנו, או פרגולות, אני מסתכל מי מופיע בעמוד הראשון בגוגל? מי מופיע בתוצאות הראשונות ממש למעלה? אילו מילים הוא משתמש באתר שלו? מה בעצם נמצא בתפריט העליון? מה נמצא בתוך התוכן? אילו כותרות הוא משתמש? כדי באמת להבין מה גם הוא הצליח לעשות כדי להגיע לעמוד הראשון.
שימו לעצמכם בצד שלושה סוגים של מחפשים בגוגל. שלושה סוגים של אנשים שונים שבדרך כלל מחפשים בתוצאות.
יש לא מעט כלים באינטרנט בשביל לתת לכם את התשובה הזאת, אני אתן בסוף השיעור את כל הכלים שאני עובד איתם, מהחינמיים ועד אלו שבתשלום. בסופו של דבר, כל הכלים עובדים על אותה מטרה; לכתוב את המילה שאתם הייתם רוצים לדעת כמה מחפשים אותה כל חודש ובהתאם לכך, הם ייתנו לכם הצעות נוספות.
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ