איך להאיץ את הקידום האורגני עם שימוש בסכמות
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
ראשי » מדריך קידום אתרים » פרק 8 – מהם עדכונים אלגוריתמים בגוגל ומה הקשר ל-SEO?
איך גוגל בעצם מעדכן את עצמו ואת כל הפרמטרים שלו, ומה הפרמטרים האחרונים שנוספו בזמן האחרון שהם כל כך קריטיים לנו לקידום אתרים בגוגל?
מה זה אומר? מאוד פשוט.
על מנת באמת לוודא שמנוע החיפוש עובד כראוי, הם פעם בשבוע, פעם בחודש, פעם בשנה, לפעמים גם פעם בעשור, הם משחררים איזה עדכון כלשהו לתוך המערכת שלהם, שבעצם אמור לסדר את התוצאות בצורה המדויקת ביותר, במיוחד בהתאם לחזון שלהם, לתת את התוצאה הרלוונטית ביותר בזמן הקצר ביותר.
העדכון הראשון מבין שלושת העדכונים הגדולים ביותר שגוגל עשו, זה עדכון המובייל.
גוגל הודיעו בצורה די פומבית, מה שנקרא, בריש גלי בבלוג שלהם: אנחנו בודקים את האתרים באינטרנט היום אך ורק דרך המובייל. אנחנו יותר, לא מעניין אותנו מה קורה לכם בדסקטופ. בערך. כי בסופו של דבר, היום מעל 50% וכמעט מעל 60% מהגולשים באינטרנט, הם גולשים דרך הסמארטפונים שלהם. אז למה בכלל לגוגל יש מה לבדוק מה קורה בדסקטופ? פשוט תוודאו שהאתר שלכם עולה בצורה תקינה בכל אחת מהפלטפורמות הסלולריות. תבדקו. השארתי לכם גם כלי בתוך תיאור הסרטון, באמת לוודא שאתם מותאמים לכל סוג פלטפורמה אפשרי, הסלולרית, בשביל להגיע למצב שאתם אומרים: עדכון המובייל – צ'ק.
ה-RankBrain זה לא רק נשמע מילה מפוצצת, האמת שזה גם די מפוצץ. כי הם אומרים שזה העדכון בין הגדולים ביותר שהם אי פעם עשו לתוצאות החיפוש שלהם. למה?
סיבה פשוטה. גוגל התחילו להשתמש באינטליגנציה מלאכותית, באמת בשביל להבין מה הגולשים כותבים, ולאילו תוצאות הם נכנסים ומאילו תוצאות הם יוצאים. אז מה אתם יכולים לעשות באמת בשביל לשפר את זה? תעשו כל מה שאתם יכולים בשביל להשאיר באמת את הגולש בתוך האתר שלכם. עכשיו, מעבר לכל מה שקשור לפשוט תכתבו תוכן טוב ואיכותי שבאמת ייתן את התשובה, תוודאו באמת שיש סיבה להישאר באתר שלכם. החל מאם זה סרטונים, אם זה תמונות איכותיות, אם זה תוכן איכותי וכמובן, דברים נוספים שאולי אפילו גוגל לא יראה, אבל כן יגרמו לגולש להישאר קצת יותר באתר שלכם.
העדכון השלישי והאחרון, שבעצם עשה די רעש גדול בעולם ה-SEO, זה עדכון שנקרא עדכון המדיק. עכשיו, זה לא בדיוק השם הרשמי של גוגל, אבל עדיין, אתם צריכים להבין, נעשה עדכון מאוד מאוד גדול בגוגל שאומר: אנחנו מעכשיו שמים לב בצורה הרבה יותר מדויקת על כל אתרי ה-YMYL. מי שלא זוכר את זה מהסרטונים הקודמים, יכול גם ללכת לאתר שלי ולבדוק מה זה YMYL. האתרים האלה בסופו של דבר, הם צריכים להיות עם עין בוחנת הרבה יותר גדולה. ולכן, גוגל מצפה מכם להרבה יותר.
אחד, תוודאו שאתם מראים לגוגל שיש מאחורי האתר הזה ישות מקצועית אמיתית. הן אם זה ברמת עמוד שלם באתר שכתוב אודות הכותב, מי בכלל כותב את התוכן באתר הזה? האם הוא באמת גורם מוסמך כלשהו שידבר על הנושא הזה?
והדבר השני, והן אם זה בסוף כל כתבה, שיהיה כתוב למטה: מאמר זה, או כתבה זו נכתבה על ידי שמוליק דורינבאום, מומחה לקידום אתרים מעל 15 שנה.
זה הכול, חברים.
תזכרו שגוגל מתעדכן בכל רגע נתון, וכל הזמן הוא מבין טוב יותר את הגולש. אז כדאי מאוד שאתם תבינו את הגולש הרבה לפני גוגל.
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ