איך להאיץ את הקידום האורגני עם שימוש בסכמות
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
ראשי » מדריך קידום אתרים » פרק 2 -מה זה בכלל קידום אתרים ולמה צריך מקדם אתרים
לפני שנת 2000 בערך, אם הייתם רוצים לפרסם את העסק שלכם, הייתם צריכים סוכני מכירות, לחלק פליירים, לפרסם בטלוויזיה, ברדיו, או כמובן, בשיטה המועדפת על כולם: "דודה רחל המליצה לי עליך".
אז איך היום אנחנו בעצם משווקים טוב יותר בעזרת גוגל?
היום כל מה שצריך בסופו של דבר, זה אתר אינטרנט ופשוט לדאוג שיגיעו אליו לקוחות פוטנציאליים. העניין הוא, איך באמת עושים את זה? אז קודם כול, לכן אתם כאן, נדבר על מה זה בעצם קידום אתרים, או יותר נכון, SEO.
תבינו, רק בארץ ישראל קוראים לזה קידום אתרים. בחו"ל, או משמע בכל שאר העולם, קוראים לזה SEO. ההבדל הוא פשוט שבארץ אנחנו קוראים לזה על שם התוצאה, קידום אתרים, האתר מגיע למקום הראשון בגוגל, בעוד שבכל שאר העולם, מדברים על זה ברמת התהליך, ה-Search Engine Optimization. משמע, אופטימיזציה למנועי החיפוש.
אנחנו בעצם, מקדמי האתרים דואגים לזה שהאתר יהיה ראוי יותר בעיני גוגל בשביל שבאמת הוא יוכל, גוגל בעצמו, להיכנס, להבין אותו, וכמובן לשים אותו במקום הראשון בתוצאות.
אני רוצה לקחת אתכם רגע צעד אחד אחורנית בעולם הפרסום ולהכיר לכם שתי שיטות פרסום מוכרות:
פרסום ה-Push זה בעצם המתודה המוכרת ביותר לפרסום, כל פעם שאתם נכנסים למאקו או גוללים בפייסבוק, ובום! קופצת לכם פרסומת של ביטוח רכב. זאת פרסומת שבעצם לא קשורה בשום דרך, פחות או יותר, למה שנכנסתם אליו מלכתחילה, וזה בעצם בדיוק כמו פרסומת בזמן תוכנית הטלוויזיה.
פרסומות ה-Pull לעומת זאת, הן בעצם, זה הרגע שבו אתם חיפשתם משהו שקשור לתחום הזה, אתם בעצם חיפשתם משהו רלוונטי לנושא הזה, וקיבלתם הודעה או פרסום כזה או אחר כמו למשל, כשנכנסתם לגוגל וכתבתם "ביטוח רכב".
הידעתם? כ-19 אלף איש מחפשים כל חודש את הביטוי "ביטוח רכב".
עכשיו, למה אני מספר לכם את זה? כי בעזרת אסטרטגיית SEO נכונה לתהליך, אני יכול לנצל את קהל היעד הזה שמחפש את הביטוי "ביטוח רכב", ובעצם לפרסם בצורת ה-Pull לקהל היעד הסופר רלוונטי והממוקד שבאמת אני צריך.
גוגל בעצם מחפשת גם דרך לעזור לגולשים. הם לא רוצים שאנחנו רק נמכור להם דברים, ובגלל זה ה-Pull עובד טוב מאוד בגוגל. הם היו מצפים שכשכל פעם שמישהו יחפש "איך לבחור ביטוח רכב", אתרים גם ינסו לעזור ולא רק ינסו למכור.
אז בתור אסטרטגיית ה-SEO שהייתי בוחר עכשיו, כדי באמת להגיע לקהל היעד שלי, זה לכתוב כתבה מאוד מעניינת על איך בוחרים ביטוח רכב. ממה אני צריך להיזהר, במה אני צריך להתחשב, איך אני עושה השוואת מחירים נכונה בין חברות ביטוח הרכב, בין הסוכנויות, ומן הסתם, או בסופה של הכתבה או בדרך אחרת בתוך האתר, לגרום לגולש להבין שהוא נמצא במקום טוב, נמצא במקום שאני רוצה לעזור לו, ואם ככה הצלחתי לעזור לו ברמה של איך בחרתי עבורו, יחד איתו, את ביטוח הרכב, אולי באמת שיתקשר אלינו ונעזור לו לבחור את ביטוח הרכב שלו.
תבינו, בזמן שיש עשרות אלפי אנשים שמחפשים ביטויים רלוונטיים ישירות שקשורים לעסק שלכם, מחקרים עדיין מראים ש:
המקום הראשון בגוגל יקבל בסביבות הבין ה-20% ל-30% מכל התנועה.
המקום השני בגוגל, יקבל איפשהו בין 10% ל-15% מהתנועה.
המקום השלישי בגוגל, כבר יקבל איפשהו בין ה-5% ל-6%, והשאר, מיותר לציין. יש אנשים שאומרים היום שכבר להיות בעמוד השני, כבר לא רלוונטי, כי מי שבאמת היום מחפש משהו בגוגל, יודע להקליק על התוצאות הראשונות, כי הוא יודע שגוגל באמת בחר את התוצאות האלה בתור התוצאות הרלוונטיות והנכונות ביותר.
הוא דואג בסופו של דבר, לשני דברים עיקריים.
אחד, נקרא עולם האונסייט. כל מה שקשור לאתר עצמו – איכות התוכן ואיך בעצם אתם, בעלי האתר או בעלי העסק, מעידים באמת על עצמכם.
העולם השני, הוא עולם האופסייט. עולם האופסייט הוא כל מה שקשור מחוץ לאתר – להראות לגוגל שברמה הדמוקרטית, כמה עוד אתרים באינטרנט מעידים על כך שהאתר של בעל העסק שהייתי רוצה לקדם באמת נכון ובאמת כל מה שהוא אומר על עצמו, אכן באמת נכון.
אז ברגע שהצלחתי לחבר את עולם האונסייט יחד עם עולם האופסייט, ולהראות לגוגל שיש לנו אתר טוב ואיכותי שנותן תוכן איכותי, גוגל יצליח להאמין בי יותר ולשים את האתר של בעל העסק שהייתי רוצה לקדם, במקום גבוה יותר בגוגל.
אז אם אתם רוצים להבין קצת יותר, תישארו איתי, ואתם תראו בסרטונים הבאים גם איך בעצם אני בוחר לאילו מילים בכלל הייתי רוצה להופיע בתוצאות ואיך באמת אני יכול לשייך את האתר למילים האלה.
תמשיכו לשיעור הבא ותבינו.
אחת ההתפתחויות המרכזיות בעולם של קידום אורגני נקראת Schema Markup. צורה חדשה של אופטימיזציה חזקה ביותר שעדיין לא נכנסה לתודעה של
תוכן עניינים אם יש משהו שאנחנו דואגים כל הזמן ב-Highver, זה לדאוג שהמשתמש היומיומי שלנו, עובד בנוחות בכל הקשור למשימות היומיומיות
בוא לנסות את המערכת שתקח את המקצועיות למקצוענות.
2023 © כל הזכויות שמורות להייבר פתרונות אס.אי.או בע"מ